Friday, July 17, 2009

Siapa Teman Hidup Mu?


Aku jumpa tag ni kat Yam punye blog, dan aku rasa dah sampai masa aku pulak nak luahkan perasaan aku melalui tag ni.

1. Siapa name teman hidup anda?

Mohamad Fazle Eka bin Mohd Zulkifli.

Nama memang unik dan sedap tapi aku bercinta gak kalau tolong isikan form, selalu kolum untuk nama penuh tu tak muat. Eka tu ialah gabungan nama atuknya - Embong Kasim. Sebab Eka tu unik, nama anak2 aku pun semua ada Eka - Husna Eka, Huda Eka dan Eusoff Ikbar Eka.

2. Berikan 3 sbb anda pilih dia.

a) Sebab dia tinggi lah beb.

b) Sebab dulu dia sayang giler kat aku.

c ) Sebab dia orang Terengganu, so aku selalu dapat makan keropok ori dari Ganu, makanan favourite aku (agak2 boleh tak alasan ni ek?). 


3. Sebab tertentu anda sayang sangat same dia.

Bapa penyayang. Insya Allah seorang suami yang soleh. AMIN. 

4. Senaraikan 3 perkare yg anda buat bile rindu pada dia.

1) Tengok balik gambar2 lama masa bercinta dan baru berkahwin (oh, aku rindukan saat2 itu). 

2)  Call la.

3) SMS - I miss you. 

5. Berikan ciri-ciri fizikal yang ade pada die.

1)  Attractive height.  

2)  Sepasang mata yg sungguh menawan kalbu. 

3)  Senyuman manis memikat jiwa.  

6. Ape yg kamu buat jika ex-couple dia tibe2 contact dia.

Aku ni kan penyabar orangnya. Tak mudah naik angin. Senang je. Pilih lah. Hahaha... 

7. Apa pendapat kamu dalam memilih pasangan.

Pilihlah yang beragama, nescaya aman dan sentosa hidupmu.


8) Sape sasaran tagged ni?

Sesiapa yg baca tag ni, terutama yg telah berkahwin - Akmal, Hurul, Ahmad Asri....and all my friends.

2 comments:

mrsloke said...

ooo.. ini la dia MrX yg asyik disebut2 tu. Huhu...

bukan kau terpikat ngan Eka masa Eka main band tu ke? kisah cinta kau mmg classic dalin. kita sume ingat. ;-P

Noraidalin Buang said...

A'ah lah ye lah tu. Nanti aku nak buat satu novel. Maybe blog ni akan ada forward to the novel lah..