Friday, April 24, 2009

Malaysia's Next Top Model

Cuba korang tengok gaya anak aku yg sulong tu - si Husna.
Aku tak pernah ajar dia berposing, sebab aku sendiri tak pandai nak beri pose menarik.
Dah la kaki panjang2 belaka (ikut baka kuat sebelah bapak dia), dia confirm dgn aku dialah yg paling tinggi dlm kelas setakat ni. Budak laki pun ketot jer.
Si Husna now pakai baju size budak 8-10 tahun, padahal umoq baru je 5 tahung.
Si adik dia Huda lak, pakai baju size budak 6-7 tahung, padahal baru je cecah 3 tahung.
Hah yg itu masih menuntut ilmu camner nak bagi pose menarik.

Oh, ini pix masa aku survey fridge kat Courts, sebab fridge yg dari zaman anak dara dulu tu dah locak lah...adalah dekat 10 tahung pakai...so oklah, kira boleh accept kalau locak pung..

Huda's new version of songs (2 in 1).

Huda kalau nyanyi mcm ni:

Baa baa lek chip, Hewu any wuuuul
Yeh cher yeh cher, ti beg puuullll
One for menester, And one for ne nemmmm
And one liter two liter tee liter indians...

Pening kepala makcik...dia pantang kalau org cuba betulkan dia nyanyi..so aku pon biarkan jer lah...

No comments: